香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
Iolite | 17-Oct-06 | 雜記 | (351 Reads)

近一個月的情況比較”囧”,有時回家已經五時,週六可以直睡至晚上七點(!),所以實在把網誌丟荒了.偶爾還有逛逛別人家的新文,但要想到要拍照要剪輯要寫文就想”發軟蹄”,甚至出現盡量不上自己網誌看的情形(逃避這兒塵封的事實呀).不過我加入DIY-ABC後一直都沒交新稿,連報名的作品(梁山泊的投命狀?XD)也未寫文,更連聯盟連結都未加到自己網誌...是時候督促一下自已了.

目標一:今週內把留言回一回 

目標二:兩星期內加好連結,並完成一新一舊兩件手作的圖文.

(希望我不用”賴貓”啦)


[4] re: Bee

嘿嘿,查實我四大名著只睇完了一本紅樓夢,連三國演義都冇耐性捱到最尾,梁祝個故事又冇睇過原作(電影就有),實在對中國文學好鬼無知架!

呢個投命狀古仔應該係睇副刊D散文度睇番來的(可能係李碧華),由於勁有”江湖不歸路”感,嚴重過咩滴血為盟呀斬雞頭發毒誓之類十倍,所以印象深刻!


[引用] | 作者 Iolite | 22-Oct-06 | [舉報垃圾留言]

[3]

小妹果然捉錯弄神(竟然唔記得呢個人,佢真係孭得唔抵);所以歷史無改寫,祝英台真係等錯梁山伯架。


[引用] | 作者 Bee | 20-Oct-06 | [舉報垃圾留言]

[2] re: Bee

寫好,明日抄過去好了.No la no la,支持正版,我說的不是十八相送的牛皮燈籠,而是水滸傳(古裝版<古惑仔>?)那個男人天下!投命狀,為防有無間道上演,入會的人要做番件大case,例如”子貝”條人命在身證明自己亡命天涯,至會接受個入會同入住申請 XD


[引用] | 作者 Iolite | 19-Oct-06 | [舉報垃圾留言]

[1]

XDDDD 好!等你呀,梁山伯!希望無等錯人,係等左A貨梁山泊來。


[引用] | 作者 Bee | 18-Oct-06 | [舉報垃圾留言]